1 Şubat 2013 Cuma

Peyote Bileklik...

Yeni takıntım: Boncuk Örme :D
Uzunca süreler internette bakıp bakıp iç geçirdiğim örme bilekliklerden cesaret edip bende yaptım.
Miyuki boncuklarım henüz yok, evde bulduğum normal kum boncuklar ile bu kadar olabildi.
Ama severek takıyorum, çok da kötü olmadı diye düşünüyorum.


Deseni rastgele uydurdum. Herhangi bir şema uygulamadım çünkü deneme amaçlı başlamıştım, baktım  iyi gidiyor bitireyim öyleyse diye düşündüm.
Resimler akşam vakti ve benim acemiliğim ile birleşince 20 tane arasından 2 tane kaldılar. Fotoğraf çekme işini öğrenebilirsem daha iyilerini yayınlarım elbette.

Sevgiler...

11 yorum:

  1. Sevgi Atölyesi, harika olmuş bunun çok benzerinden ben de yapmıştım, hem siyah beyazlı hem de grili paylaşırım diyordum, belki sonra paylaşırım yine, çok zevkli oluyor değil mi karışık yapmak, ben çok eğlenmiştim. Birbirlerini tamamlıyorlar nitekim:) Bence bu teknik herşeye uygulanabilir, üşenmesem başka şeyler de yapıcam ama öylesi uzun sürecek.. bu bileklikler daha çabuk bitiyor;)) iyi günlerde kullanın. Bence çektiğiniz fotoğraf gayet güzel, ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim. evet yapması gerçekten çok zevkliydi. ama sabırla çocuktan,evden, işten ve eşten vakit bulursam çarşıya çıkıp miyuki boncuklardan alıp yapmayı çok istiyorum. bakalım ne zaman vakti gelir. :)

      Sil
  2. Çok hoş olmuş bende başlıyorum. Fakat ip yada misina bitince yenisi nasıl başlayıp devam edilir eski misina yada ip nasıl yok edilip saklanır bilen var mı tesekkurler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merhabalar, öncelikle çok zevkli bir iş emin olabilirsiniz. materyal kullanımına gelirsek ben boncuk örme için özel boncuk ipi kullanıyorum ve ipin bitmesine yakın dipten olacak şekilde birbirine bağlayıp örmeye devam ediyorum. biraz ilerledikten sonra bağlı kısmı düğüme çok yakın bir yerden kesip çakmak ile yakıyorum hiçbir sorun olmuyor. kolay gelsin :) sevgiler

      Sil
  3. Oncelikle hemen yanıtladiginiz için tesekkurler.bende tuhafiyelerde olur renk renk ipler var onlarla çalışıyorum. Yani kisacasi iki ipi birbirine düğümleyip fazlalığı yapıyorsunuz öyle mi bu şekilde denince bakalım olcak mi Teşekkürler..gercekten cok zevkli bi iş benim hevesimi kıran sorun buydu..desenler bulup yabancı sitelerden desene göre yapıyorum.tezgahta dokümanın igneyle yapılanini yapıyorum. Ben yeni ip alıp boncuğu girip dibine dugum atıyorum. Baktım çok çirkin amatörce duruyor.sizinki kusursuz olmuş tebrikler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ne demek rica ederim. bu arada bende ilk başladığımda o iplerle yapıyordum fakat o ipler ıslandıkça ve kullanıldıkça gevşeme yapıyor malesef bilginiz olsun

      Sil
  4. Teşekkür ederim.ben dugum atarak denedim fakat boncuklar la örerken boncuklarin içinden örmeye devam ediyoruz ya dugum takılıyor boncuk yani geçerken. Nerde yanlış yaptım acaba :(

    YanıtlaSil
  5. Teşekkür ederim.ben dugum atarak denedim fakat boncuklar la örerken boncuklarin içinden örmeye devam ediyoruz ya dugum takılıyor boncuk yani geçerken. Nerde yanlış yaptım acaba :(

    YanıtlaSil
  6. Denedim ama başladığım dugum kısmı boncuk ıgne sine takılıyor geçmiyor ise devam edemiyorum kaldığım yerden nerde hata yapıyorum acaba

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. özlem hanım sevgiatolyesi@gmail.com adresime mail atabilirseniz oradan detaylı şekilde hatta fotograf çekebilirsem o şekilde yardımcı olayım

      Sil
  7. Mail attim size sevgi hanim iyi aksamlar

    YanıtlaSil