15 Mart 2013 Cuma

MİM :)


Sevgili FUL ATOLYE beni de mimlemiş... Çok teşekkür ediyorum kendisine. Linke tıklayıp bi bakın derim bloğuna zira harika dikişleri var kendisinin :)
Biraz geç oldu ama başlıyorum efendim yanıtlamaya :)

Etkinligin iceriginin ozeti;
- Sizi mimleyen bloga teşekkür edeceksiniz.
- Size sorulan 11 soruya cevap vereceksiniz.
- Kendiniz hakkında 11 gerçek yazacaksınız.
- Son olarak izleyicisi 200 kişinin altında  olan 11 blogu "MİMLEYECEKSİNİZ" ve cevaplamaları için 11 soru soracaksınız.

Bunları yaparken Liebster  Award  amblemlerini kullanma zorunluluğu var.
 
Gelelim FUL ATOLYE'nin sorularina:

1.  Simdiye kadar gezdiginiz yerler icinde en cok nereyi ve nesini begendiniz? Yurtici,yurtdisi farketmez.
   Babam Karadeniz'li benim, Karadeniz'in doğasına hayranım mesela.

2.  Hobiniz ile ilgili bir puf noktasi paylasirmisiniz bizimle.( dikis,ascilik vs)
   Aklıma gelmedi ki birşey. Yani öyle püf nokta derken yaptığım önemli birşey yok :)

3.   En memnun kaldiginiz makyaj malzemeniz nedir?
    Loreal rimelim tabikiiiiiii...

4.  En begendiginiz film ve konusu nedir?
     Kasımda Aşk Başkadır ve Alacakaranlık serisi

5.   Sizce okudugunuz en guzel kitap hangisiydi?
    Çok kitap okuyorum ben o yüzden birkaç tane söylemek istiyorum; En son okuduklarımdan Hande Altaylı Kahperengi, eskilerden aklımda kalanlardan biri ise Kürşat Başar Başucumda Müzik.

6.  Suan ne olsa sizi cok mutlu ederdi?
     TATİLLLLLLL

7.  Seni en sinirlendiren sey?
    Anlaşılmamak

8.   Bugunlerde favori kiyafet kombininiz?
    Üzerimde acayip bir üşengeçlik var bu aralar; streç pantolonlarım, süet çizmem ve kazaklarımla bir bütünüm bu aralar.

9.   Sevdigin isi mi yapiyorsun? Hayir ise ne yapmak isterdin?
    Kesinlikle HAYIR... El sanatları ile ilgili bir işle uğraşmak isterdim kesinlikle...

10.  Buaralar en cok dinlediginiz sarki?
    Bu aralar değil ama hiç dinlemekten bıkmadığım bir şarkı "Gördüğüme Sevindim" kim söylerse söylesin her daim dinlerim.

11.   Ayrilmaz parcan?
    Tabiki telefonum; gün içerisinde minik kızımla tek iletişim yöntemim...

Hakkımda 11 Gerçek :D
- Çok kararsızım herşeyi yapmak isterim
- Aşırı titiz değilim ama başkasına temizlik yaptıramıyorum malesef üzerinden tekrar geçiyorum heryerin. Bu sebeple deli gibi herşeye kendim koşturuyorum.
- Felaket derecesinde aceleciyim. Yaptığım şey hemen olsun bitsin isterim.
- Taktım mı takarım :)
- Metale alerjim var :( Bu sebepten beğendiğim takıları takamıyorum.
- Telefonu arama yapmaktan başka bir özellikte kullanamıyorum :) Halbuki bilgisayarda fink atabiliyorum...
- Ofiste sandalyeyle oradan oraya dolaşmak istiyorum :D Hem de çok, kahkaha ata ata :D
- Sürekli hobilerimle ilgili birşeyler alıyorum ama yarısını anca kullanma fırsatım oluyor.
- Araştırmayı severim (ilgi alanımsa)
- Üzüldüğüm şeylerin çoğunu içime atarım...
- Kendimle ilgili gerçekler konusunda çok zorlandım şu an... :)


Mimlediğim Bloglara Gelince....
http://omurinandi.blogspot.com/
http://birazdadomiden.blogspot.com/
http://erguvanlar-erguvanlar.blogspot.com/
http://sadecedikis.blogspot.com/
http://sevimlitasarimlar.blogspot.com/
http://mutludikim.blogspot.com/


Arkadaşlar üzgünüm ama aynı sorular üzerinden devam etmek istiyorum. Görüşmek üzere. Kolay gelsin herkeslere...

Sevgilerimle
Serap Karacan

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder