17 Mayıs 2013 Cuma

Dikiş...

Merhabalar arkadaşlar...
Uzun bir aradan sonra yine buradayım. Aslında hep buralardaydım ama tedavi, bahar temizliği, şu bu... çok şey var. Nasipse haftaya da annemler yanımda olacaklar :) İçim içime sığmıyor valla...
Evdeyim yaklaşık bir aydır, her gün bir şey çıkıyor aslında yapacak ama kızımla bilgisayarın karşısına geçmek biraz zor :)
2 gündür kızım için bu elbise ile uğraşıyorum. Çocuk kıyafetleri için verdiğimiz paraların nasıl hak edildiğini anladım inanın. Çok zor ufacık ufacık dikişlerle uğraşmak.. Neyse eninde sonunda giyilebilecek birşeye benzedi ya önemli olan o :)




Kumaşı kayınvalidem vermişti, çok ufak bir parçaydı. Nasıl yapsam nasıl etsem derken beyaz bir kumaşla bir şeyler yapayım dedim. Arkasında da iki ton mavi renk düğme kullandım.
Bu da meleğimin üzerindeki hali. Valla bu fotoğrafları çekmek için ne emekler harcadım bir bilseniz... Ama sonunda içinde iki tane seçebildim :)
 
Sevgiler.
Serap Karacan

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder